چراغ قوه
نوشته شده توسط : atiyhe

انواع برند چراغ قوه
اگر دنبال خرید یک چراغ قوه خوب هستید، شناختن برند های چراغ قوه به شما کمک می کند تا بتوانید انتخاب مناسب و کار آمدی داشته باشید. انواع برند های شناخته شده در عرصه تولید و ساخت این وسیله ها به شرح زیر است:

مارک مگ لایت: برند مگ لایت در تاریخ 1979 در کشور آمریکا تاسیس شد و اکنون به صورت تخصصی چراغ قوه تولید می کند.

مارک برننشتول: برند برننشتول محصول کشور آلمان بوده که کمپانی آن در سال 1958 تاسیس گردید.

مارک رونیکس: بند رونیکس یکی از نام آشنا ترین برند های ابزار آلات در بین مردم می باشد. کمپانی رونیکس واقع در چین انواع ابزار آلات و چراغ قوه را تولید می کند.

مارک وارتا: کمپانی وارتا واقع در کشور آلمان در سال 1904 تاسیس شد. چراغ قوه، انواع باتری و پاور بانک از تولیدات این شرکت می باشد.

مارک نووا: برند نووا در طراحی و تولید انواع ابزار ها تخصص دارد، محصولات شرکت نووا در کشور های چین، تایوان و شرق اروپا تولید و عرضه می شوند.

مارک آی سن: این بند یک کمپانی چینی بوده و محصولات میان رده با کیفیت مطلوب تولید می کند.

مارک DP: کشور تولید کننده چین.

مارک کداک: کداک برندی شناخته شده و با قدمت در آمریکا است.

مارک کملیون: محصولات این برند فرانسوی که در حوزه تولید انواع لامپ، این وسیله و باتری تخصص دارد در چین تولید می شوند.

برند های شناخته شده دیگری نظیر پاور استایل، واک لانگ، کنزاکس، اسمال سان، سانری و … نیز در بازار موجود می باشند که در این مطلب امکان معرفی و گنجایش همه برند ها نمی باشد.

چراغ قوه زنون
چراغ قوه های زنون به سبب نور بسیار شدیدی که تولید می کنند معروف شده اند. در داخل چراغ قوه های زنون یک لامپ زنون تعبیه شده که متشکل از دو الکترود در میان گاز زنون می باشد. هنگامی که جریان برق به الکترود ها می رسد، الکترون ها ما بین دو الکترود جا به جا شده و باعث جرقه های سریع و نور بسیار زیاد در لامپ زنون می شود.

چراغ قوه اسمال سان
برند اسمال سان یکی از تولید کننده های معتبر و معروف این وسیله می باشد که انواع چراغ قوه مانند چراغ قوه های دستی، چراغ قوه پلیسی، چراغ قوه پیشانی و … را تولید و عرضه می کند. بدنه با کیفیت، نور دهی خوب و قیمت مناسب از ویژگی های مثبت این وسیله های این برند محبوب می باشد.

چراغ قوه اولایت
برند اولایت یکی از بهترین برند های فعال در عرصه تولید انواع این وسیله می باشد. این کمپانی پر قدرت تولیدات مختلف و فراوانی برای همه اشخاص در حوزه هایی که فعالیت می کنند دارد از جمله انواع چراغ قوه های تولید این شرکت چراغ قوه های دستی، چراغ پیشانی، انواع چراغ قابل حمل و … هستند. این برند معروف در کشور آمریکا محصولات خود را تولید می کند. اندازه کوچک و نور دهی زیاد باعث محبوبیت چراغ قوه های این برند شده است.

چراغ قوه تابش
خیلی از افراد به دنبال محصولات با کیفیت ایرانی هستند تا بتوانند به اقتصاد کشور کمک کرده و هم حمایت از تولید داخلی شود. شرکت کار اندیشه تابش یک شرکت ایرانی با محصولاتی با کیفیت که در سال 1380 آفاز به کار کرد هم اکنون در امر تولید انواع چراغ، چراغ قوه، چراغ های شارژی، چراغ اضطراری و… فعالیت می کند. تولیدات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و قیمت آن ها نیز مناسب می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: